27/11/08

BROWNIE AMB NOUS DE MACADAMIA

Ahir va ser l'aniversari del Riqui i avui a la feina ha portat dos pastissos per berenar amb els companys. He triat el pastís de pastanga, ja que el Riqui no és massa de dolç però aquest si que li agrada molt, i el Brownie de xocolata perquè és tan bo, que l'èxit està assegurat!!!


INGREDIENTS
  • 225 gr de mantega
  • 225 gr de xocolata de cobertura
  • 4 ous
  • 225 gr de sucre roig
  • un pessic de sal
  • vainilla líquida
  • 110 gr de farina
  • 1 culleradeta de llevat en pols
  • 100 gr de nous de macadamia a trossos
  1. Desfer al bany maria la xocolata. Agregar la mantega i remenar fins que quedi integrada. Reservar.
  2. Muntar els ous, sal, vainilla i sucre.
  3. Afegir la xocolata tèbia i la farina i llevat tamisats i les nous de macadamia.
  4. Mesclar delicadament i abocar en un motlle rectangular previament engreixat.
  5. Enfornar 35 minuts a 170º.

Bon profit!

FONT: Recepta de l'Escola de Cuina Goliard.

25 comentaris:

Irisibula ha dit...

Felicitats, Eva, té una pinta espectacular!

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Que bo que és i que bo que t'ha sortit.
Salut!!!!

Anna ha dit...

debien llepar-se'n els dits els companys de feina! Que mono amb els lacasitos!

la vella carmanyola ha dit...

Ai Eva!! amb la gana que tinc ara, i la pinta qie fa aquest brownie!! t'ha quedat que se'm fa la boca aigua! mmmmmm

Maria ha dit...

Es veu potent, eh?
I t'ha sortit força alt.
També en tinc que fer un per la feina.. El tindré en compte.
Petons.

Francesc ha dit...

No m'estranya gens que haja estat un èxit. Fa una pinta...mmm!!!

Su ha dit...

Nena, esto lo pongo yo en mi casa y desaparece que no te cuento.
Que gracioso con los lacasitos y el toque de macadamia.

Muac muac

ARA ha dit...

Felicitats per al Riki i per la mestre pastissera.

El cullerot Festuc ha dit...

Iris, i més bo estava..jeje!

Olles i somriures, el brownie és ideal per esmorzar o berenar, oi?

Anna, i tant!!! El Riqui em va dir que va agradar molt...

Anna, a mi m'encanta...com que porta xocolata... ;)

Maria, el brownie no ha de quedar alt, ja que casi bé no porta llevat, aquest feia uns 4 cm d'alt. Ja posaras al bloc quin has fet!

Francesc, massa per la carbassa!

Su, pues ya sabes...entre pollo y pollo te marcas un brownie para tus nenas!

Ara, moltes gràcies guapa!!

Petunets,
Eva.

Glòria ha dit...

Riqui, felicitats pel teu aniversari!. Suposo que a la feina no devien quedar ni les engrunes d'aquesta brownie!.

Fins aviat

Gemma ha dit...

Felicitats a l'homenatjat!!!
El tens molt mimat, eh? Que no sap fer pastissos, ell? Je je je... (Riqui, es broma, eh?)
El brownie l'he fet amb nous o amb festucs, però mai amb nous de macadàmia, crec que ha de quedar boníssim! Me l'apunto ;)
El de pastanaga deu ser molt bo, jo també en vaig portar un de pastanaga a la feina pel meu aniversari i encara el tinc pendent de posar al blog... La recepta és diferent del teu, però també tinc ganes de provar la teva recepta.
Ja expliacaràs les festes d'aquest cap de setmana, eh? ;)

Ester ha dit...

Els brownies són un veritable vici, comences i no pots parar, aquest amb nous de macadàmia me l'apunto als pendents.
Moltes felicitats
Ester

La cuina vermella ha dit...

Per molts anys al teu amor! i boníssims pastíssos!

El cullerot Festuc ha dit...

Glòria, doncs en va sobrar...i és que 2 pastissos eren massa per la gent que son...però millor pq així jo n'he pogut menjar..jiji!!

Gemma, l'especialitat del Riqui és la truita a la francesa...i no era plan de portar això a la feina!!!! jajaja...Ja ho pots ben dir...és un mimat!!! ;) Jo el faig amb nous de macadamia pq sóc alèrgica a les nous...de festucs mai l'he fet...xo ha d'estar boníssim!! A veure si queda tot bo per diumenge... :)

Ester, ja ho ots ben dir: un autèntic vici!!!

Parella, i que tots ho poguem disfrutar!!!

Petunets,
Eva.

Cuinagenerosa ha dit...

per molts anys al riqui, que devia quedar com un rei amb els pastissos... de l'eva.
em sembla que aquest brownie és dels que m'aniran bé per fer amb la lara un dissabte..
petunets

Margot ha dit...

Delicios!
Una abraçada i tapat que fa molt de fred.
Petons
Margot

pepa cooks ha dit...

Que bueno y con nueces de macadamia, ya ni te cuento , esto es un pecado mortal, besos pepa.

gemma ha dit...

felicitats al riqui... per tenir una dona que el mima tant ;-)

un petó gros!

canela ha dit...

La barreja macadamia/xoco és per no parar... M'encanta. Molt xulo. Petons.

Ivana ha dit...

Vull un troç per l'esmorçar!!!
Que bo!!!

illetapitita ha dit...

Que bo que està el brownie!
No l'he fet mai amb nous de macadamia, aquesta me l'apunto!
Petonets!

El cullerot Festuc ha dit...

Manel, prova'l de fer amb la Lara, és senzill i el resultat espectacular!!

Margot, quin fred, eh?? I que m'en dius de les estrelles que han posat aquest any??? no m'agraden gens!!! :)

Pepa, un pecado de vez en cuando viene bien!

Gemma guapa!! Com està el preciós del Guillem?????

Canela, a mi les macadamia tb em xiflen!

Ivana, tu ho tens fàcil...el pròxim dia t'aviso i quedem... ;)

Illetapitita, prova'l...t'encantarà!!

Petunets,
Eva.

Mercè ha dit...

Eva, val més tard que mai... així que felicita al Riqui! Aquest brownie ha de ser deliciós! M'encanta la xocolata amb nous de macadàmia!!

Margot ha dit...

Es veritat a mi tampoc m'agradan le sestrellas.Pero no puden fer res.
Ostres...
Me mirat de nou aquet pica-pica i es una pasada eh!!!
Un petó.
MARGOT

El cullerot Festuc ha dit...

Mercè, doncs ja saps...és super fàcil de fer i el resultat deliciós!!

Margot, sisisi, no fa gens de Nadal...xo que hi farem!!! Me'n alegro que t'agradin els aperitius!!!

Petunets,
Eva.