5/11/08

FLAM DE CAFÈ LIGHT


Aquest va ser el postre que vaig portar el diumenge per dinar a casa els pares. Em vaig decidir per un flam que havia vist al blog del CarlosValencia, i que és baix en greix, ja que fa servir llet desnatada i cafè per donar-li una mica de gust. Jo per fer-lo més light encara, no vaig caramelitzar el motlle. Evidentment, si el feu amb llet sencera o nata, us quedarà un flam molt més bo...però ja sabeu, la roba minva i hem de posar solució sense treure el plaer de menjar alguna cosa dolça.
INGREDIENTS
  • 1 litre de llet desnatada
  • 350 cc de cafè
  • 1 sobre de flam Royal (8 racions)--> No fa falta afegir sucre ja que aquest preparat ja en porta.
  1. Disoldre el contingut del preparat del flam en la llet.
  2. Portar a ebullició sense parar de remenar.
  3. Retirar i afegir el cafè tebi.
  4. Abocar en un motlle i deixar refredar a la nevera.

Bon profit!

22 comentaris:

Bea Roque ha dit...

Que bueno tiene que estar esta flan... y tan fácil...me lo apunto con tu permiso.... Un beso. B

Mercè ha dit...

Eva, t'ha quedat una presentació immaculada!! :) Els flams és d'aquelles receptes que m'encanta... amb una petita variació i tens una recepta nova ;)

Glòria ha dit...

Està molt bé la idea que dónes per fer unes postres light. El motllo és de silicona, amb aquesta base arrissadeta?.

Fins aviat

ARA ha dit...

Quin cucada......... els teus pares i sogres han de estar alucinats amb tu si sempre portes cosetes d'aquestes.

petonets

dolorss ha dit...

A mi no m'agrada el café, però a casa en tinc un parell que si, és veu fàcil o sigui que endevant el flam de cafè.

Cuinagenerosa ha dit...

eva, fins i tot a mi que no m'agrada el cafè m'entren ganes de tastar aquest flam tan bonic. no cal dir més.
petunets.

Pebbles ha dit...

És una bona alternativa, la llet descremada. Aquest flam era un dels que feia sovint la Mare, però amb caramel i llet sensera. Ara, que jo el provaré tal com l'has fet tu per seguir una mica la dieta i poder menjar el postre, cosa que ara ho tinc prohibit.
Petonets!!

Su ha dit...

Anda que a cuenta del blog, os estais poniendo morados en casa...eh? Que buena pinta tiene...lo siento no se la enseño a mi Mac, fijo que se le antoja...me niego ya a guisar mas. Muac

Gemma ha dit...

Tens tota la raó, vigilar una mica les calories no significa que no poguem fer unes bones postres, oi? I aquest flam és perfecte, amb llet desnatada ha de ser molt lleuger.
M'agrada molt el motllo i la presentació amb les avelanes molt encertada, trobo que el cafè i les avellanes lliguen molt...

Ester ha dit...

Aquest flam és insuperable, un aspecte immillorable i a més a més, light, no es pot demanar res més
Una abraçada
Ester

xaro ha dit...

Aixi m'agrada Eva, fàcil, lleuger i molt ben presentat!!
D'on has tret aquest motllo tant xulo??
Ptnts

El cullerot Festuc ha dit...

Bea, la verdad sea dicha está mucho más rico es de huevo y leche...xo éste no engorda tanto...

Mercè, tens tota la raó, són molt versàtils, i el teu de coco genial!

Glòria, elmotlle és de la col.lecció de la Vanguardia, tu em vas dir que tb l'havies fet, oi???

Ara, sisisi ja ho esperen amb candeletes!!! jejeje!

Dolors, queda molt bo el gust del cafè i tb es nota massa...

Manel, doncs ja saps, a pel de coco del Lienas!!! ;)

Eva, a mi m'agrada molt més el clàssic amb ous i llet sencera...mai havia probat aquests sobres del Royal...i mira, no estan mal...

Su, tu pones las acelgas y yo el flan light, y una comida de lo más sana...jeje!!

Gemma, la presentació hagués quedat més maca amb el toc de color del caramel...xo com el feia light...jejeje!!!

Ester, per demanar: que la roba no minvi! jeje!!

Xaro, vaig fer la col.lecció de motlles que donaven amb la Vanguardia, aquest és el motlle tipus cake. Son tots de silicona i la veritat és que van molt bé!

Petunets,
Eva.

Anònim ha dit...

Si, si que estem alucinats amb l´Eva i les seves receptes, cada diumenge porta postres o algun plat bonisim, encara que faci regim la cuina li encanta i no li suposa cap esforç, es una maravella de filla i de cuinera!!!!
Un petonaç

Mama

Maria ha dit...

Eva, la teva mare te rao. Deus tenir sorpresa tota la familia, segur. Apa, a continuar així..

La cuina vermella ha dit...

Eva, però tu perquè carai fas règim, si estàs estupenda i tens un tipasso que pa qué!
En fi, que aquest postre t'ha quedat genial, tot i que sigui light!
mil petons!

macuisine ha dit...

Umhh...ha d'estar ben bo i lleuger...el provaré..

Núria

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Més fàcil impossible, que bo.
Salut!!!!

Anna ha dit...

molt útil...els que disfrutem tant menjant i cuinant, hem de fer alguns esforços per mantenir la línia :)
Amb aquesta recepta, no es pot parlar d'esforços!!!

la vella carmanyola ha dit...

Evaaaa!!! que ja tinc blogggg!!

Ai, mare quina feinada que se'm presenta.

El flam m'agradat molt i es molt simple de fer, promet!

Fins aviat.

ANNA DE LA VILA

El cullerot Festuc ha dit...

Mami, a veure demà amb que us sorprenc per dinar...jeje!!

Maria, això intentem!!

Txell&Kike, ens hem de cuidar que la roba minva a un ritme escandalós!! jejeje!!

Núria, gràcies per la visita!!!

Olles i somriures, facilíssim!!

Anna, això de que t'agradi la cuina és lo pitjor per mantenir la linia...jejeje!!

Anna!!!! nenaaaaa...que amagat que t'ho tenies!!! Quina ilu!!! Ara vaig a visitar-te corrents!!!! ;)

Petunets,
Eva.

Anònim ha dit...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dont Bother With Idle Downloads With NZB Files You Can Rapidly Find Movies, Games, MP3 Albums, Software & Download Them at Maxed Out Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB[/B][/URL]

Anònim ha dit...

You could easily be making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo techniques[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood methods to build an income online.