1/11/08

CURS DE CUINA AMB LA MIREIA CARBÓ

Aquest dijous dia 30 vam poder disfrutar altra vegada dels cursos de cuina a càrrec de la Mireia Carbó que s'organitza al Club Social Caprabo.

En aquesta ocasió erem una bona colla, ja que la Gemma va poder aconseguir 30 places!!! Llàstima que no doni temps a poder parlar amb tothom... :(



Les receptes que va fer la Mireia van ser: pastissets de tardor, aftereight de peres i evidentment, panellets (no podien faltar sent l'endemà la Castanyada!).

Em va agradar molt les varietats que va donar per fer panellets originals: de xocolata amb taronja amarga, de cigaló, de figues amb rom, de melmelada de maduixa, etc.



Els pastissets de tardor cauran ben aviat en el pròxim dinar familiar, ja que com va dir, fan festa.

I les peres amb menta una versió diferent de les clàssiques peres al vi.


Una vegada més, agraïr a la Gemma per organitzar-ho i al Club Social Caprabo per fer-ho possible.
Salut!

21 comentaris:

pepa cooks ha dit...

Que interesante este curso, me hubiese encantado estar allí , lo de las peras con menta me ha gustado mucho, besos pepa.

Mercè ha dit...

Eva, quina enveja em feu podent assistir a tots aquests cursos!! Ja estic esperant que algú faci aquests pastissets de tardor!! ;)

ARA ha dit...

Tu també has anat a les classes de la Mireia, jopetas, jo ja he enviat les meves dades a la Gemma per que m'apunti als propers. A veure si ens veiem aviat. Anirás als cursos de pa? jo vaig el dia 10.

Glòria ha dit...

Veient aquestes fotos, fa ganes de tastar els plats ara mateix, sobretot, els pastissets de tardor!. A veure qui els farà primer!. S'acumula la feina!.

Ho vàrem passar bé, eh?.

Fins aviat

Cuinagenerosa ha dit...

eva, jo també tinc ganes de fer els pastissets de tardor, que a més admeten moltes variants. de mment, avui hem fet panellets amb la lara seguint alguns dels consells de la mireia, però no tots.
petunets.

Anònim ha dit...

Eva, en primer lloc: te pelaré!! me vaig passar tota la classe diente "Gemma",no se pq!! i tu va i no em dius res! quina vergonya! Vaia anecdota :(((

Jo he provat de fer els panallets i la veritat d'especta m'han quedat sosos però de gust són bonissimmmm. Els que fan molt bona cara són els de la Gloria.

Fins la provera EVAAAAA!!! jejejejeje

ANNA DE LA VILA

Gemma ha dit...

Eva, tu vas ser la que va preguntar pels panellets de figues amb rom, oi? Quin vici de panellets, els millors!
Tot i així, a casa els que agraden més segueixen sent els de pinyons...
Pôdràs venir a l'Alícia? A veure si t'ho pots arreglar, que serà genial!
Bona castanyada remullada snif, snif... que jo dilluns tinc festa i volíem marxar els tres dies a escalar... :(
Petonets!

La cuina vermella ha dit...

Eva, gràcies per la crònica i per deixar-nos reviure amb vosaltres aquesta classe tant reeixida.
Mil petons, bonica!!!

La Taula d'en Bernat ha dit...

Quina xulada de panellets! Els de cafè i els de coco els faig pràcticament igual. Però segur que la Mireia us va explicar alguns truquets bons de saber...
Per cert, em sembla que encara no he posat cap enllaç al teu blog. Si no et fa res, ho faig ara mateix.
Fins aviat!

El cullerot Festuc ha dit...

Pepa, estos cursos estan geniales...lástima que te pille lejos... ;)

Mercè, a tu tb t'agafa una mica lluny, oi? jejeje!! Els pastissets de tardor segur que cauran aviat...i crec que no seré la única!

Ara, jo tb vaig el dia 10...tinc moltes ganes de fer pa!! Ens veiem!

Glòria, i tant que ens ho passem bé!!! Semblem nens petits com deia l'Enric!

Manel ja els he vist els panellets que heu fet amb la Lara, millor que de pastisseria!

Anna, ja m'ho va semblar.. jajaja!!! Xo que jo recordi només m'ho vas dir un parell de cops!!! jajaja!!! No pateixis nena, que amb tanta gent és normal aq lapsus!

Gemma, ja els has fet??? No hi ha post encara!!! :( Sisisi, ho vaig preguntar jo...i és que només amb el nom ja faig salivera! A l'Alicia no crec q pogui venir, celebrem Santa Carla (la meva nevoda) amb tota la family...Per déu...no hi ha res com ser mestra! jajaja!! Disfruteu molt del cap de setmana llarg...encara que sigui amb pluja!

Parella, s'us va trobar a faltar molt!!!

Anna, si et passes pel bloc de la Gemma hi ha un video penjat dels panellets!!!

Petunets,
Eva.

CRIS ha dit...

Sembla molt interessant,tots els plats tenen pinta der boníssims i senzills de fer.
Salutacions

enric ha dit...

Gràcies per la crònica, Eva!

Tinc ganes de veure què és això dels pastissets de tardor, i les postres aquestes de pera, que segur que m'agradaran, ja que les peres són per a mi, que no sóc gens fruiter, una fruita deliciosa...

Ai, aquelles peres de Puigcerdà!, que només es poden menjar a casa si vols assaborir-les com cal, ja que et quedes tot "pringat" de tant de suc que tenen. :))

I ai, aquell pollastre, o ànec, amb peres de Sant Joan!

I mes ai, aquell aiguardent de peres Williams, que francesos i suïssos elaboren amb tanta delicadesa (i a quin preu, però!)

Núria ha dit...

Ains...quina pena m'ha fet no haver pogut anar a la classe, peró prometo que em trovaba fatal!! Que molt malament he d'estar jo, per perdrem alguna cossa relacionada amb la cuina..

Petonets
Núria

El risotto d'abaix té una pinta increible..com m'agrada l'arrós mare meva...

Francesc ha dit...

És el tercer post sobre aquest curs que llig i trobe que no t'ha quedat gens malament. Quina enveja! Salutacions.

Su ha dit...

Sabes que admiro tu disposición a hacer cursos, lo que se aprende..verdad??
Mil besos
Gordos

Maria ha dit...

Eva.... ja el tinc !!!!

Al final, veient-vos a tots vosaltres, m'he decidit.
A veure si us agradaran totes receptes que hi aniré penjant.

Una abraçada i fins la propera...

xaro ha dit...

Eva a veure si cauen aviat els pastissets de tardor o les peres i les publiqueu que ja en tinc ganes doncs no m'agraden els panellets
:((( i aquest dies m'estic "enpanxant" sense menjar-ne jejejeje
Ptnts

El cullerot Festuc ha dit...

Cris, tots els cursos que organitza la Gemma val la pena anar-hi, s'aprèn un munt de coses!!!

Enric, com et vam trobar a faltar!! A la pròxima si, eh?? jajaja...quina risa...ja vec que les peres et fan molta patxoca!! ;)

Núria, tb et vam trobar a faltar...aq cop hi ha hagut baixes importants!! No pot ser!! Espero estiguis millor!

Francesc, heu de montar un altre escapada a Bcn i així poder venir!!!

Su, me encanta ir a cursos de cocina, y eso que semanalmente asistó a un curso en Terrasa, que por cierto la semana que viene haran un monográfico de pan...ya te contaré!!

Maria, quina ilu que ja tinguis el bloc!! Mil felicitats!!!

Xaro, els pastissets cauran el dia 30 de novembre...segur que abans algú ja els ha publicat!!! jejeje!!

Petunets,
Eva.

Núria ha dit...

Eva, no podràs venir a la quedada del dissabte??

Núria

Mai ha dit...

- Quina sort Eva, de poder fer aquests cursets, sobre tot el de pa , m´he d´informar a veure si per aquí en fan algun i ara que estic aturada m´hi apunto.
Saps?? les peres amb menta van ser una de les postres de la meva boda, el día 16 en fará 17 anys.... quan les he vist he pensat que podría ser un bon postre per sopar d´aniversari.
un petó maca

El cullerot Festuc ha dit...

Núria, malauradament no. Estaré esperant les vostres cròniques!!

Mai, quina casualitat!! Doncs ja saps, a fer-les per l'aniversari que de ben segur serà una sorpresa pel teu marit!

Petunets,
Eva.