22/4/13

PASTÍS HELLO KITTY


El dia 12 d'abril la Carlota va fer 1 anyet!!! M'ha passat taaan ràpid!!! Sembla un tòpic però sembla ahir quan va néixer...I ara ja hem celebrat el seu aniversari! La Carlota és la nostra nina d'ulls blaus, un belluguet com el seu germà, no para quieta, camina des dels 9 mesos i és igual de simpàtica i riallera que el Jan! I guapa a rabiar :)


La festa d'aniversari la vam haver de posposar una setmana ja que els dos van passar la varicel.la, però aquest diumenge ens vam reunir familia i amics a casa per poder-ho celebrar! I tota festa ha de tenir un super pastís, i aquest és el que li vaig fer pq bufés la seva primera espelma: un pastís de la Hello Kitty!!!


Tothom va quedar bocabadat al veure'l!!! Va triunfar entre els més petits i és que li volien fer petons i tot! jajaja!!!

A mi els pastissos de fondant no m'acaben d'agradar, així que me les vaig ingeniar per fer-li la forma desitjada. Un bon pa de pessic farcit de trufa cuita i cobertura de xocolata blanca. Un èxit!!! No va sobrar res!!!! Bona senyal, oi?



I com podeu veure la Carlota va tenir un ajudant d'excepció per bufar l'espelma!!! 

Per molts anys princesa!!!

I recordeu que ara també em podeu seguir a través de la pàgina del facebook de El Cullerot Festuc, us espero!   




INGREDIENTS BISCUIT
  • 150 gr de farina
  • 150 gr de sucre
  • 5 ous
  • una cullerada de llevat en pols
  1. Montar els ous i el sucre a punt de relleu.
  2. Afegir la farina i el llevat tamissats i mesclar amb moviments envolvents.
  3. Abocar en un motlle previament engreixat i enfornar durant 30 minuts a 180º.
  4. Un cop fred, donar-li la forma desitjada.
INGREDIENTS PER LA TRUFA CUITA
  • 100 gr de xocolata negra
  • 500 cl de nata per montar
  • 50 gr de sucre
  1. Bullir la nata amb el sucre.
  2. Retirar del foc i afegir la xocolata barrejant bé fins que quedi tota dissolta.
  3. Deixar refredar a la nevera un mínim de 24 hores i montar-la.

ALTRES INGREDIENTS
  • xarop a 30º
  • xocolata blanca de cobertura
  • llaminadures
  • galetes tipus "Mikado"
MONTATGE DEL PASTÍS
  1. Partir el biscuit i xupar-lo amb el xarop i farcir amb la trufa, deixant una mica per decorar els laterals.
  2. Extendre la iema clara sobre la coberta del pastís.
  3. Desfer la xocolata blanca i cobrir tot el pastís.
  4. Decorar amb les llaminadures (ulls, nas i llaç), les galetes (bigotis) i cobrir els laterals amb trufa.
  5. Reservar a la nevera fins el moment de servir.

Bon profit!!!

14 comentaris:

Judith ha dit...

esteu guapísssssssims!!! Ja se a qui li demanaré el meu pastís d'aniversari!!! M'encanta la Kitty! :P molts petonets guapíssima

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Quina nineta més bonica! Un pastís a l'alçada de l'ocasió, és una xulada!
Petonets i felicitats!
Sandra

Marta Padenous ha dit...

Moltes felicitats Carlota!! i felicitats per la mami i el pastís!!! D'aquí poc em tocarà a mi!!!;)

Cuinetes ha dit...

Per molts anys Carlota!!! Que guapa que està! Fa cara de tremenda!! jajajaja!
Quin pastís més xulo! No m'estranya que no paris de tenir encàrrecs! Petons guapíssima!

Anònim ha dit...

A mi també m'ho sembla, i no sóc jo la que li canvia els bolquers, jeje!
Moltes felicitats als quatre, esteu guapíssims!
Un pastís molt bonic!!!
Una forta abraçada, bonica, i molt bona diada!

Gemma ha dit...

Per molts anys! La Carlota està guapíssima!!!!
I el pastís et va quedar preciós, i a mi em sembla genial sense fondant!!! :)

Neus Garcia ha dit...

T'ha quedat super preciós i segur que boníssim!! A mi tampoc m'agrada el fondant així que la teva proposta m'encanta!!! Moltes felicitats Carlota!!!

Rosamaria ha dit...

felicitats per la reina de la casa i com no per l'artista de la seva mare,quin pastís més xulo!!!
Per molts anys a tota la familia!!!!!!!!

mamilu ha dit...

Carai quin pastis , amb rao están tan contens,,,,mutius en tenen, es deliciosaaaaa la hello
Petonets.

La mamà del cullerot ha dit...

La princeseta d'ulls blaus està molt divertida i molt molt guapa. El pastis de la Kitty delicios, l'Eva ha fet una bona combinació pq aquests pastissos son molt vistosos però una mica emfalagossos i aquest estava bonissim, ens el vam menjar tot. Per molts anys princesa!!!!

Miquel ha dit...

un pastel genial y ideal para la Carlota y esta guapísima¡¡
peto

Coses de Llàbiro ha dit...

Per molts anys familia!
Són iguals el Jan i la Carlotaaaaaa, tens raó: guapos i riallers!;)
El pastís molt de princesa, ole, ole.
Petonets i bon cap de setmana.

Mónica López ha dit...

Ohhhh quina cucada!
Petons

B a la Moda ha dit...

Qué pasadón!!

xoxo
B* a la Moda