22/6/17

SALMOREJO D'ESPARRECS VERDS AMB SEITÓ






Ahir van venir a sopar l'Aleix i la Maria a casa. Un sopar a la fresca amb molt bona companyia. Va ser un sopar informal, vaig preparar el Croque Cake que és un èxit sempre, pa amb tomàquet amb embotit del bo, foie, amanida i aquests vasets de Salmorejo d'espàrrecs verds i seitó.



Aquest aperitiu el va fer la meva germana el dia de Nadal i ens va encantar. Jo el vaig repetir el dia de Cap d'Any que van venir amics a sopar a casa i ahir una altra vegada. És molt senzill de fer i el resultat és boníssim! :)



INGREDIENTS (4 persones)

  • 1 manat d'espàrrecs verds
  • 1 ou dur
  • 1 all petit
  • un rajolí de vinagre
  • sal i pebre
  • seitons en vinagre
  1. Coure els espàrrecs en aigua i sal durant 5 minuts. Reservar l'aigua de la cocció.
  2. Fer un ou dur (12 minuts).
  3. Triturar amb el túrmix o la thermomix els espàrrecs, ou dur, all i una mica de l'aigua de la cocció fins obtenir un puré fi.
  4. Emolsionar amb oli i condimentar.
  5. Reservar a la nevera fins el moment de servir.
  6. Decorar amb el seitó.

Bon profit!

3 comentaris:

La Cuina de l'Olga ha dit...

Prenc bona nota d'aquest salmorejo! Quan farem un sopar amb amics al porxo...de ben segur que cau!
M'han agradat molt els plats Duralex a la taula!
Petonets,
Olga

El cullerot Festuc ha dit...

Olga, siiii fes-lo!!! És boníssim i la combinació molt encertada!!! Ens va encantar quan ho va fer ma germana x nadal!!!
Aiiii els plats! M'encanteeeen! Els vaig "heredar" de la iaia, em vaig quedar els plats, safates de servir i el joc de cafè i m'encanta posar-los! :)
Petunets
Eva

jasonbob ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.