22/5/17

PASTÍS LEGO

El passat dimecres dia 17 va ser l'aniversari del Jan, 7 anys!!! Quan li vaig preguntar de què volia fer la festa, ho va tenir claríssim: de LEGO! I és que no li poden agradar més...crec que tenim toooooots els Legos de Star Wars que hi ha...jajaja!!! I lo millor és lo que li agrada montar-ho a ell tot sol...és un crack! :)





Aquest divendres vam celebrar una festa a casa, s'ho van passar tots moooolt bé i el Jan estava feliç de poder compartir aquest dia amb els seus amiguets!






I aquest és el pastís que li vaig preprarar per la Festa, una peça Lego!!!! 




Em va encantar com va quedar i els nens van alucinar!


I lo millor la sorpresa que venia dintre el pastís....quan el vam tallar tots van fer ohhhhhhhh....jijiji!!!! Tots em preguntaven com ho havia fet... així que segui llegint i veureu que no és màgia... ;)








Jo ho vaig fer amb el número 7, però ho podeu fer amb la forma i temàtica que més us agradi, un cor, amb motius de Nadal, de Halloween.... Espero que us agradi la idea!!!


PASTÍS LEGO

  • 2 plum cake de xocolata comprada 
  • Massa de Bescuit de taronja 
  • Buttercream de vainilla


  1. Agafem el plum cake que hem comprat i fem porcions de la mida del motlle que hem triat. En el meu cas el número 7. Troquelem el motlle de galeta en el bescuit tants cops com la llargada del nostre motlle. 

  1. Coloquem les porcions a lo llarg del motlle, han d'estar ben junts pq després al posar la massa del pastís no entri a dins.
  2. Fem la massa del pastís que hagim triat, jo en aquest cas vaig fer un bescuit de taronja (teniu la recepta aquí), ja que la combinació taronja i xocolata queda molt bona.
  3. Cobrim el motlle amb la nostra massa i enfornem durant 35 minuts a 180º.
  4. Deixem refredar.

BUTTERCREAM DE VAINILLA


  • 200 gr mantega pomada
  • 200 gr sucre llustre
  • vainilla líquida

  1. Batre la mantega durant 1 minut amb la pala de la Kitchen Aid.
  2. Continuar durant 5 minuts més fins que la mantega quedi més blanca i esponjosa.
  3. Incorporar el sucre llustre i batre durant 5 minuts més. Incorporar la vainilla i el colorant escollit.
  4. Fer 3 cercles amb el plum cake de de xocolata que ha sobrat per fer la forma de la peça de Lego d'encaix.
  5. Decorar el pastís amb el buttercream i reservar a la nevera.
Bon profit!!!