8/4/19

EL MILLOR TIRAMISÚ


Ahir vam fer dinar familiar i de postres vaig fer aquest tiramisú! BRUTAL!
Al blog teniu varies receptes d'aquestes postres italianes, ja que és un dels meus postres preferits! 
Són unes postres molt senzilles de fer i acostumen a agradar molt a tothom!


Aquesta vegada el vaig fer com es presenta tradicionalment, en una font des d'on el servirem. Al blog teniu altres receptes en format pastís o individual...

Això si, no deixeu de fer aquesta recepta, ens va ENCANTAR!!! Molt, molt bona!!! M'atreviria a dir que potser és la millor recepta que he tastat fins ara... i creieu-me que n'he tastat i fet moltes... ;)


INGREDIENTS
  • 1 paquet de melindros durs (tipus Savoiardi)
  • 1/3 litre de cafè ristretto
  • 800 gr mascarpone
  • 300 gr sucre
  • 8 rovells
  • 4 clares
  • 1/2 vas de marsala (jo no en tenia i li vaig posar Ron añejo)

  1. Batre a punt de neu les clares. Reservar.
  2. Batre el sucre amb els rovells fins que blanquejin i augmentin el volum.
  3. Afegir el licor, el mascarpone i batre durant 10 minuts.
  4. Afegir les clares a punt de neu.
  5. Sumergir els melindros en al cafè fred 1 segón.
  6. Posar una base de melindros, la mitad de la crema, melindros i la resta de la crema. Allisar i reservar a la nevera un mínim de 3 hores (jo el vaig fer la nit d'abans).
  7. Al moment de servir espolvorejar amb cacao pur.
Bon profit!