9/8/17

TARTAR DE FUET


I avui l'últim entrant del Sopar de Germaníssims!

Quan vaig fer el Tartar de Fuet vaig descobrir que hi havia altres receptes...així que vaig preparar aquesta altra versió que segons he llegit és d'un xef malagueny, Pachu Barrera.

A mi personalment em va agradar més l'altre que vaig fer, però us deixo la recepta per si us animeu a probar-ho...Ja em direu quin us ha agradat més!

INGREDIENTS

  • 1 fuet
  • 4 cullerades de maionesa
  • 1 culleradeta de mostassa de dijon
  • unes gotes de tabasco
  • 2 cullerades de mel de canya
  1. Pelar el fuet i picar-lo a ganivet ben petit per simular un steak tartar.
  2. En un bol fer la salsa barrejant la maionesa amb la mostassa, tabasco i mel.
  3. Afegir la salsa al fuet fins a obtenir una mescla homogenia.
  4. Servir amb torradetes.
Bon profit!


FONT: Loleta

1 comentari:

La Cuina de l'Olga ha dit...

M'imagino que la teva família deu estar desitjant que organitzis un altre sopar! Que boooooo!
Petonets,
Olga