5/6/14

FESTA CARS. EL JAN JA TÉ 4 ANYS!!!


El passat dia 17 de maig el Jan va cumplir 4 anys!!!! I com ja us vaig explicar a l'anterior entrada, les festes temàtiques són un clàssic a casa! Aquest any el Jan tenia claríssim que volia una Festa de Cars, la seva película preferida i també les seves joguines, ell sempre està amb cotxes, així que ens vam posar mans a l'obra! :)


Primer de tot la samarreta personalitzada de Feltrejant que ja és tradició a casa de cada any. Vam fer uns Vip Pass per entregar a tots els seus amiguets i que poguessin portar penjats del coll, i per rematar-ho, a la Festa de Cars no podien faltar els seus protagonistes: el Rayo Mcqueen i el Mate!!! No us podeu ni imaginar la cara de sorpresa del Jan i la Carlota al veure-ho!!!  



Per berenar una taula ben assortida: donetes simulant pneumàtics, magdalenes casolanes normals i de xocolata,  Claufotis d'albercocs, un pastís de poma, un chessecake amb coulis de fruits vermells, trufes gelades, cake de choriço i feta, un brownie blanc amb maduixes i les tradicionals crispetes, patates, llaminadures, mini babybel en forma de Rayo, grisines i galetes decorades. 







El pastís un dels que més agrada a petits i grans, un pa de pessic farcit de trufa cuita. La recepta no us la poso pq ja la tinc al blog (aquí). En aquesta ocasió com erem moltíssima gent vaig fer el doble. El vaig decorar simulant una carretera en forma de 4 i vaig posar unes banderoles amb "SORTIDA" i "FINAL". Al Jan li va encantar! I més amb la seva espelma del Rayo :)



Aquí el podeu veure fent curses amb l'espelma després de bufar el pastís...jijiji!!!


I evidentment no podien faltar les galetes decorades! Vaig fer els Rayo Mcqueen per donar d'obsequi a cada nen i en forma de 4 i de bandera de carreres per poder menjar durant el berenar.




Espero us hagi agradat!!! Al protagonista de la festa i els seus amiguets s'ho van passar molt bé!  :)

7 comentaris:

Cuinetes ha dit...

M'encanten les festes que organitzes!!
Que content es devia posar en Jan!!
Ostres fa dos dies que ens explicaves que esperaves el Jan en el blog i guaita la d'anys que van passant!!
Moltes felicitats pels aniversaris d'aquests solets que tens i a vosaltres com a papis!

Petons!!!

Mª Jose-Dit i Fet ha dit...

Mare meva, com passa el temps...si pareix que era ahir que ens comunicaves que l´esperaves...i quina família més guapa que sou!!
Moltes felicitats guapa, per molts anys més <3 <3 <3 <3

Miquel ha dit...

Que fantasticas fiestas preparas,esta sublime todo¡¡
Y desde luego como pasa el tiempo ya 4 añs del Jan.
Muchas felicidades a todos
Bon cap de setmana
peto

Gemma ha dit...

uau, Eva, com t'ho curres!!!
M'encanten les caixes cars, us van quedar sensacionals!
I tot el menjar de la festa també, segur que va valdre la pena tota la feinada, només cal veure la cara de felicitat del Jan :)

Pumuky ha dit...

Ets una crack Eva, quines 'peaso' festes temàtiques que muntes, els petits de la casa (i segur que els que no són petits també) deuen estar encantats!

Petonets, i moltes felicitats al Jan!

Judith ha dit...

no em puc creure que no m'hagi passat a veure les super festes dels peques!!! ets una gran organitzadora, són una passada, tant la del Jan com la de la meva jove ;) estan guapísssssssssims. Molts petonets solete

Anònim ha dit...

I'm really loving the theme/design of your site.
Do you ever run into any browser compatibility problems?
A couple of my blog audience have complained about my site not working correctly
in Explorer but looks great in Safari. Do you have any advice to help fix this
problem?

Feel free to surf to my web blog; Investing Real - Http://Www.Fosterimprints.Com/ActivityFeed/MyProfile/Tabid/60/UserId/53807/Default.Aspx -